Skriv din beskrivning här!

I surrender

Festen vart inte så lyckad, elr visst det var kul från början. Men sen spåra det ur, blev lite förmkt för vissa. En del börja gråta och ah var inge kul alls, så jag o linn drog hem till mig tog en nattmack och flumma lite ;D!
***
Igår så fira vi min bror, släkten kom. Sen så satt jag o linn försökte klura ut vad vi ska göra,men kominte på nåt. JOhanna kom lite senare och så brottafdes vi tog massa kort och kolla film:) jätte trevlans!
***
Idag äre måndag och vi är lediga nicee!(Y) vi är lediga imorn också:)! Så idag vet jag inte vad som händer, vi får väl se :) !
Blir nog att färga håret sådär också ;)


ladda upp bidlerna bitchhh :)

2011-04-04 · 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback