Skriv din beskrivning här!

svar!

ellinor om frågetstund!:
tja, fin blogg!
är du nöjd med dig själv?
försöker du vara någon du inte är?
Är du alltid dig själv i alla sorters situationer?

läser den varje dag by the way :)
svar; Jag är nöjd med vissa bitar, men inte hela mig både utseendemässigt och personlighetsmässigt. Jag försöker inte vara någon annan så, men jag är inte heller mig själv i alla situationer, dock vet jag inte ens vem jag är när jag är mig själv, elr asså jag vet inte när jag är mig själv hah..har inte hittat mig själv om man säger så.

Cajsa om frågetstund!:
Hej! först vill jag bara säga att jag älskar din blogg, och du verkar ha sån sjuk rolig humor! man märker det i sättet du skriver skitkul att läsa verkligen!:D

Det jag undrar är om du är äkta? eller är du nån helt annan en vem du verkar vara på bloggen, har du nånsin ljugit om nått du skrivit i bloggen?
Har du förnekat något i verkligheten som du skrivit på bloggen som egentligen är sant?

svar:  jag vet inte vad andra tkr, men från min egna syn tkr jag att jag är ganska äkta, jag är inte nån annan i bloggen, har inte roll så att säga. Jag skriver ärligt vad jag tkr o tänker och vad jag gjort på dagarna för det är ju det mesta jag skriver i min blogg. Jag har nog inte ljugit medvetet men kan ha blivit att jag skrivit att jag ska gö nått sen har jag inte gjort det av någon anledning. Ja jag har förnekat nånting irl som egentligen är sant.

sara om frågetstund!:
Är du nöjd med ditt liv? Alltså familj/vänner/miljö?

svar: Jag är väldigt nöjd med mitt liv! min familj är underbar! även fast det blir lite små tjafs osv men vem har inte tjafs med sin familj? och vännerna kan man inte bli nöjdare med! jag har dom bästaste vännerna som finns! älskar dom alla! dom stöttar mig genom vått o torrt! Miljön är väll också bra hah? vet inte riktigt vad du menar med miljön men jag trivs med mitt liv ja :)

sertyui om frågetstund!:
Om någon skulle säga att den älska dig, hur skulle du reagera??

svar: Det beror ju helt på vem det är? om det skulle va nån random så skulle ja ta det som ett skämt och typ spela med och säga att jag älska den osv, och om det skulle va än vän som jag älskar skulle jag sagt att jag älska den med? vet inte hur jag skulle reagera ärligt talat elr asså ja det beror helt på vem.

Anonym om frågetstund!:
älskar du johanna? är hon bäst i hela världen eller?

svar: Ja jag älskar johanna!! och yesssir att hon är bäst i hela världen! hah

fhelicia om frågetstund!:
Har du bra självförtroende?:)

svar: Ehm, egentligen inte. Jag har ett rätt hårt skal så att säga. asså är självsäker ibland och bryr mig inte så mkt om vad folk tkr, men ibland så är självförtroende på botten verkligen, och det har olika perioder liksom :)

hdkd om frågetstund!:
Är du oskuld?

svar: ärligt talat så fattar jag inte varför man ställer en sån fråga?vad spelar det för roll om man har legat med nån elr inte? det är sån dum fråga så jag tänker faktist itne svara på det..sorry men asså seriöst?

guess who..? om frågetstund!:
Kan inte du säga allt du köpte i usa, är jätteeee nyfiken! vill se allt på bild! NU !! elr åtminstone hur mkt du köpte!!! elr hur mkt du spendderaaaa

svar: Tyvärr så kan jag inte säga exakt allt jag köpte hah, men asså tänk allt som går o köpa? jag köpte kläder,bikinis,skor,underkläder,solbrillor,skor,keps. ja allt möjligt verkligen! och jag tänker itne skriva ut exakt hur mkt jag spendera i pengar, vill inte skriva ut några summor i min blogg..

The MAAN om frågetstund!:
Skulle du kunna tänka dig och ligga med mig?:)
SKulle du vilja se mig naken?:)
DU är väldig sexig,...ses?(a)

svar: jamen självklart, bestäm tid o plats! klart jag vill se dig naken, tack! jamenvisst! haha

Linn carlsson om frågetstund!:
vad skulle du göra utan mig ?
svar: ärligt talat så vet jag inte, älskar dig! och klarar mig inte en dag utan dig!

emelie om frågetstund!:
varför skaffade du blogg ? :)

svar: jag vill kunna skriva av mig någonstans, och sen i framtiden kmr det va jätte kul att gå tillbaka o kolla, jag skriver inte blogg för att typ bli som kissie osv? asså jag bryr mig inte om hur många som läser osv. Jag skriver för min egna skull. Men klart äre kul att så många läser den faktist.

Anonym om frågetstund!:
kan du sluta skriva emo texter på din blogg..
bananer...;)

svar: ah vem akn det här va ;) ahah nej jag kna inte sluta skriva emo texter! för vill skriva av mig nånstans o bloggen är the perfect place !

Anonym om frågetstund!:
Som jag har förstått det så är du väldigt mycket med Johanna,Sara,Lisa och Linn. Har du några andra vänner utöver dom?..:S

svar: tror du på fullaste allvar att jag bara har fyra vänner? självklart har jag mer! men dom här har jag växt upp med sen jag avr liten o dom är mina bästa vänner, och dom umgås jag med mest? klart jag har fler vänner!

H om frågetstund!:
Redigerar du dina bilder?

svar: Nej jag redigerar inte mina bilder, kan ändra effekt ibland men oftast lägger jag abra upp bilden som den är. varför lägga energi på att ändra bilden?

Elin om frågetstund!:
Vem är det du skriver om när du skriver sorgliga texter om du nu skriver om nån speciell?:)

svar: ja jag skriver om någon speciell, jag vill helst inte nämna hans namn, för jag vet att han läser min blogg. Men om det nu är den Elin jag tror det är så kan vi ta det privat sen!













du är också bäst i världen niiiiiiiiiicule <3

2011-08-01 · 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback