Skriv din beskrivning här!

I have a hard outside, but on the inside I falling with no bottom

sitter här och kollar på ett tomt blogginlägg.. vad ska man skriva..vad har man på hjärtat. Jo massor, men ingen aning om hur jag kan få ut det i text, det är obeskrivligt, det jag känner just nu. vet inte ens själv om det är positivt eller negativt..

Jag har en dröm, en dröm som är såå underbar att den aldrig kommer uppfyllas, och jag har så höga krav att jag trycket ner mig själv, jag känner mig misslyckad, p.g.a av mina krav. Jag når inte upp dit!
men jag kan heller inte sänka kraven.

Jag vill kunna säga att jag lever livet jag en gång drömde om.



vad ska vi göra idag?



same as always, try to take over the world?

2011-12-11 · 01:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback