Skriv din beskrivning här!

När vi var unga

hemma idag igen... Imorn ska jag till skolan! punkt slut!
Sitter just nu i soffan, och gör ingenting, sitter framför en tv som nt ens är på.. värt!

Börjar få ångest angående håret... funderar på att färga hela skiten brunt ! o få tillbaka mit gamla hår.. :(
ska väl ta o gör alite frukost!, tänkte göra en riktigt rejäl frukost! ser så mysigt ut, haha en riktig gustafssons frukost ;)
den gillar många (Y)

Har tydligen nt misst så mkt i skolan, så jag har inget o göra anågende plugg! sköönt (Y)
nejj nu ska jag göra frukost! sen tv en stund, sen dusch! sen städa rummet!

vet att jag l'ägger upp typ samma gamla bilder, men tar inga nya bilder längre ;o blir aldrig bra på kort nu förtiden..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback