Skriv din beskrivning här!

Nyårsplaner

Imorn blir det marieberg med lisa! Fööör mysigt att gå där runt jul! verkligen längtat till just den här shoppingdagen!
Ska köpa massa julklappar till mamms, papps och brushhaan. och nåra till mig själv ;D! hah alltid kul att få mer ;)

Sen längtar jag cokså till mellandagsrean! jäklar vad galet det kommer bli, galen shopping! alla kommer gå löst på kläderna! ahh gud längta!

Och efter det drar man upp till sälen med lisa och åker skidor, ska även ta skoterkort så det kmr bli skoteråkande också! Sen över nyår dåra.. vafan händer dååå... ger snart upp med ideér och gör en god middag med min goda vän lisa så taar vi en bastu och chillar i stugan i sälen! Mys nyår alltså! Det skulle faktiskt vara nått. Mysigt oså! Ser itne vitsen med att festa på nyår okejj asså klart man ska parta, men asså vara på en sån här random fest som man är på kanske varannan helg?? ojj vad speciellt det lbir om man går på en sån på nyår också? Då äre fan mer speciellt om man lagar en middag med mina kära vän i sälen och sen tar en bastu och bara myser, och kanske får med sig nåra grabbs upp o mysa med!

Jaja det kmr antagligen sluta med att jag o lisa sitter där i stugan själva hah.. xD






omg!! är dom här bilderna tagna idag :O !! jaa faktiskt omg framsteg av nicoleeeettt :D!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback