Skriv din beskrivning här!

Utkast: Jan. 17, 2011

Sitter just nu o sguer på en klubba, insåg just att den är väldigt god, även fasst den är sur, sur som en citron asså, väldans suuuuur!!
I can do it like a brother do it like duuuude!
Dude är mitt ord asså, jag säger jämt dude, yess! jag ahr just hittat mitt ord :D ! försökte med daddel ett ta men det vart trråkigt dude kmr ju aoutomatoiskt, faan va nice! yess mitt ord dudeee!!
tidigare idag satt jag o linn o diskuterade att världen kan gå under p.g.a en statoil stolpe,! allt kan hända asså! lite smått scaryy sådär.
...............................
nu ba skrev johanna mitt i allt, hon stör mitt bloggande, asså det här går ju itne! jag ger upp hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback