Skriv din beskrivning här!

Älska äventyr

Igår då så var man med linnsan vi baka minikladdkakemuffins, sen drog vi till kumla till william, där var vi ute o busa lite :p  vi skulle dygna men jag somna typ vid tolv, men vakna vid två på natten igen;o men då ska william o linn va trötta i vilja sova :O? så jag satte mig vid fb chatten o höll mig vaken med sara, sen vid sex på morgon fick jag för mig att jag skulle gå hem från kumla till ekeby! xD och jag gjorde det! det tog typ abra en timme gick ganska fort faktist ;o
och nu är man med sara vi har sovit hela dan typ xD hhaha vi vakna nyss, så vi ska väl ta lite frukost o äta ;D jag har inte täit nåt på över ett dygn förutom chips ;o om jag känner mig själv borde jag må dåligt nu! inte sovit elr ätit bra! det är ett mirakel att jag mår bra ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback