Skriv din beskrivning här!

Fun weekend!

öjöj nu har man dålig uppdatering här asså ;o! i helgen har jag jaa... först i fredags var jag på fest i örebro och träffa väldans mkt trevligt folk! hade feting skoj! sen på kvällen så haha missa vi bussen, så robin paya taxi till mig o lisa, för snällt! sen slagga han o johan hos oss också! sov skit dåligt den natten! sen drog dom på lördagen, ja o lisa skulle bada vi doppa tårna sen ångra vi oss ahaha, sen laga vi tacos osv också gott!
Sen på kvällen drog vi in till nora o slagga hos robin med johan.. sov väldigt bra faktist där! hah nu har ja nyss kommit hem från dom, ska snart bege mig in till kumla om man får någe skjuts.. :)
har haft feting rolig helg! och än är den inte slut!! :)


Snyggt gäddhäng!

2011-08-15 · 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback