Skriv din beskrivning här!

It´s to hard

Blir ledsen på mig själv ibland asså, får höra saker som verkligen får än o tänka till.
men asså shit vad jag skriv emo texter, ska försöka sluta o må bra, man ser ju som bäst när man ler..
Men det är ju inte ofta man ser mitt riktiga leende, väldigt ofta man fejkar..vill inte ha det så
Fick också höra idag av en väldigt nära vän, att hon märkt att jag vart ledsen o instängd osv.. Och hon har sett att jag fejkler, det är verkligen en äkta vän som ser det!<3 älskar dig du vet vem du är ! <3
***
Jag har väldigt svårt för att visa mina känslor öppet också, asså verkligen snacka ut hur jag känner, väldigt svårt aldrig gjort det! riktigt ordentligt och ba få gråta på nåns axel och ba skrika ur sig vad man känner, kan inte göra det.. vet inte varför men klarar de bara inte..

Älskar mina vänner !<3 ni finns alltid för än! Och det betyder mer än vad ni tror ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback