Skriv din beskrivning här!

Just say it

Hejhopp!

idag var skolan fett chill, jag har typ redan tagot sommarlov, ha går som en död zombie i skolan hah..
efter skolan så drog jag in till stan o gjorde the secret ;) hah man vet aldrig vad det kan va :)
***
sen drog jag till marieberg och firra håret , man ser på bilden att det är ganska nyklippt sådär, fräscht osv ;D !
***
det spöregna och åska förut ju;O asmysigt! hah vi fick typ stanna på motorvägen man såg ingenting;o, men fett mysigt, asså älskar när det ska spöregna och åska o blixtra o jaa! man vill ba va ute o ba känna regnet och bli helt blöt! älskart! älskar blött hår också mmm! fett skönt :D!
hah vet jag är ett retard ;)! men men vem ska va de om inte jag äre liksom ;O? jag passar bäst som ett retard :) skulle inte va jag om jag va normal:)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback