Skriv din beskrivning här!

11 mars 22:24

heh kunde inte hålla mig från att blogga :P heh!
Bloggtråk
Men asså tkr det börjar bli lite långtråkigt, kanske ska böraj görat på ett annat sätt. Asså lite mer text kanske, elr mer bilder, lite mer åsikter kanske?;) hah jag vet inte. Men det löser sig nog iaf. Tror jag skippar bloggpausen, har ju likosm kommi tin i att blogga varje dag så då akn jag ju inte bara sluta? Det blir som en drog hah.
Linns firande
Kvällen var nice iaf. Firade linn, hon blev jätte glad över presenterna. Vi hade köpt en klocka, ögonskugga, ansiktsmask och ett halsband. Hoppas hon gillar dom och inte bara säger så ;) haha
Vi åt jätte god mat också så nu är man helt uppstoppad, haha.
Vädret
as fint väder idag ju! lite halt på vägarna bara men solen lös ju och det är bra. Desto mer sol desto mindre is/snö/kyla/blekhet/ hah.
Jaja ciaooo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback