Skriv din beskrivning här!

4 mars 13:39

nu äre fredag och jag är fortfrade sjuk;O ! vill inte längre! skulle ju firat linn ikv,men vi flyttar fram det p.g.a mig det känns ju bra!(Y)-.-
...
På lördagen om jag mår bättre så kanske emil m.m kmr hit så ska vi ha allmänt skoj. Men det är bara kanske, annars kanske jag o lisa drar på bio!
...
jaja det var nog det mesta nästa helg hoppas jag den händer lite mer o jag mår bättre! blir antagligen att fira linn då, det kanske är nån fest nånstans också, är festsugen! ni fattar inte vilken tråkig vecka det här har vart!
...
hah jag drömde två drömmar inatt, den ena var att jag praktisera på donken, o så var jag ju sjuk hela veckn förutom måndag tisdag. Sen så säger sara ba ah nästa vecka äre prao i tre veckor, man ba whatt jag praoa ju den här veckan hah? ah lite fail.
...
den andra drömmen var att jag och oskar svärd hahxD vi skulle göra om mitt rum, så vi börjar måla en del hyllor på pappas kontor. men sen måste han dra o då sitter jag där o målar själv.
...
alltid kul att drömma! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback