Skriv din beskrivning här!

Du får göra som du vill

Varför har jag alltid dig i mina tankar? varför kan jag inte ta bort dig, vill inte tänka på dig. Mår bara dåligt när jag tänker att det aldrig kommer vara mer än såhär. Vill släppa taget och gå vidare, men ändå inte. Kommer ihåg alla stunder med dig, kommer ihåg första ögonkastet. Kommer ihåg allt, vill bara spola tbx och göra rätt...
***
Imorn kanske man drar till marieberg med linn, om inte så drar jag nog upp på stan och solar.  Nått av dom blire iaf!
***
Blir lite smått irreterad på livet, asså det går ut på att plugga så man kan jobba, sen när man jobbar så gör man det för att få pengar så man kan överleva, sen när man är gammal o pensionär då går man o väntar på att man ska dö? liksom hallå! kan inte alla pengar bara försvinna, så kan alla ha kul ist! Gillar inte att ha tråkigt! Vill ha ett roligt och spännande liv!! åhh !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback