Skriv din beskrivning här!

I hope you enjoy

Gårdagen då hah hur avr den xD
***
Jorå börja med att man var med saris, sen kom emil o simon på besök och vi gjorde väl inte dsåädr as mkt var ute o traska lite o majsa, sen kom lisa, då satte vi på en film en jätte sorglig film!
Jag o lisa satt o böla medans dom andra typ försötrde o skratta åt saker man inte ska skratta åt! så titta inte på film med sara,emil o simon dom försötr stämningen!
***
sen så tände vi massa ljus o hade jätte mysigt! Efter det drog lisa hem och vi andra la oss i min säng o hade jätte trångt, jag o emil bråkade lite om vart man ksulle ligga, elr ah ja vafan gjorde vi? hah..sara somna först, vi adnra somna runt 6 på motgonen typ xD sen så på morgonen var man ju jätte fräsh! vi åt lite frulle !
***
åh jsute! när jag o sara skulle gå o möta emil o simon, så typ så snubblar jag o flyger fram slår upp knäet asmkt! får värsta hålet i mina jeans, mina favvo jeans;O dom svarta snygga tighta jeansen! arg jag är på mig själv! men dom ska man klippa till shorts, och köpa ett par nya idag faktist!
***
ska aldelles strax åka in till marieberg med mamms o papps! jag ska köpa skor, och jeans ! sen kmr det äskert lite emr på köpet ;)!
***
Ja det var väl det mesta för idag! hah! ehjdå;D!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback