Skriv din beskrivning här!

I want to start over

I den här bloggen kan man tro att jag är rätt självsäker och har bra självförtroende, men sanningen är att jag är så sjukt försiktig, mitt självförtroende är på botten och jag är inte ett dugg självsäker..
***
Jag försöker vara någon jag inte är, jag vet inte ens vem jag är längre. Asså jag vet inte om jag är mig själv när jag är som jag är..? Blir rädd för mig själv ibland, hur jag kan göra sånt jag gjort. Jag försöker hitta mig själv, men jag vet inte vart jag är.
***
Jag känner att folk ser ner på mig, som att jag är en fjant, eller nån idiot. Asså jag tar i princip åt mig av allt folk säget till mig även om dom säger att dom skojar, asså jag blir sårad seriöst..
***
Jag försöker leva mitt liv som en självsäker person, men asså när jag är den där självsäkra personen känner jag mig bara jobbig. Jag vill va Nicole Gustafsson
***
Jag vill börja om. Få en ny chans...





finns alltid för dig <3

2011-03-20 · 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback