Skriv din beskrivning här!

Talk to me, please?

Idag äre asfint väder, känns som jag börjar varje inlägg med att säga så, hah!
***
Förut idag var jag ute o joggade, finns så mkt saker som dyker upp liksom alla olika ämen, t.ex. minnen, kärlek, döden, shopping, framtidsplaner asså allt man kan tänka sig tänker jag på när jag är ute o springer. Det känns jätte bra !:D
***
Nu ska jag plugga lite svenska, inte lika kul menmen ibland får man ha tråkigt men det är inget jag har ofta, kanske max 10min! sen måste nått roligt hända. Blir så himlarns rastlös så fort, gör saker hela tiden xD!
***
I helgen kanske man drar på fest i kumla vet inte, beror på vart man ska ska iaf dit med linn o sara :)!
***
Ja det var väl det mesta!:)


härlig bild! :)

2011-03-30 · 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback