Skriv din beskrivning här!

It's great, but so sad

Nu är det snart exakt en månad kvar tills det är nytt år, det kmr hända mkt den här månaden!
Man får hoppas att nästa år blir bättre än detta år :)
Jag kmr ha en hel del nyårslöften!

Kollade lite gamla bilder förut, asså man har ju haft ett toppenliv! Problemen man haft kmr mann inte ens ihåg, man kmr bara ihåg att man hade massor med problem, men nu minns man dom inte, då borde det nt vart så jätte allvarliga problem..

2013 kmr iaf bli ett toppen år! 13-14 ! jäklar va bra det kmr va då!, hela 3an kommer tillbringas i USA, för nice!
Men ärligt så vet jag inte om jag kmr palla ta farväl av alla här hemma, seriöst kommer inte vilja åk inte slutändan..:(
Kommer sakna alla så sjukt mkt..

btw så har jag blivit beroende av lypsyl!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback