Skriv din beskrivning här!

Time to wake up

heej, helgen har vart ganska bra faktist :)!
I fredags så var jag o lisa på hårvisning, vi fick reserverade platser ;) nice !
Sen efter det så skulle vi åka hem från kumla, men naee kmr ju inte pappa på dirr o hämtar, han kmr efter 2h...
Så jag och lisa tog en promenad i kumla, slutade med att vi satte oss på ett grön sandlåda, och börja slå vad haha..

Sen i lördags så åkte vi på bio med emil o philip, fast smart som jag är så reserverade jag biobiljetter till en bio som gick i sthlm.. haha! bra! jag och bio går inte ihop asså! så vi köpte biljetter till en bio som inte började för en typ 2h, så vi satt där och chilla ett ta. sen efter bion drog vi hem o sov!

Nu ligger jag här nyvaken, eller har ätit frukost men gick o la mig i sängen igen, så skönt! Vet nt riktigt vd jag ska göra idag, söndagar är sååå tråkiga. ska nog ut o springa lite tror jag , o sen städa mitt rum, och sen stryka skjortor! ska ju bli av med skulden innan nyår, så det gäller att kämpa!

Faktist fått ihop ganska mkt pengar nu tack vare LR, så det pegnarna går dirr till skulden.. kul..
ska aldrig mer låna pengar!! aldrig!

Nej men ska väll ta o sätta igång med dagens sysslor!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback