Skriv din beskrivning här!

yäyäyä livet är awesome

ojojoj, ingen bra uppdatering idag inte!
Skolan var chillpill idag iaf, även fast måndagar är värst, men nu äre ju bara utför resten av veckan sen är det helg !!
Då ska man träffa en hel del people, som man verkligen saknar ;O !!

Jag o sara drog till knuffen efter skolan, det gick väll sådär haha, sen drog vi hem och skulle "plugga" det gick ju också sådär, eller sara pluggade medans jag .. ja vad fan gjorde jag :s? kmr inte ihåg haha

Imorn så blire fett chill skoldag, har 3 lektioner och slutar klockan 1, niiiicee jappjapp!
Sen ska jag dra till mormor och tjäna lite cash!

På torsadg.. ja då ni! Då jäklar kmr nicolaannnn vara glad om det blir lyckat såklart :o !! pirrrigt, feting taggad!


notice any different?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback