Skriv din beskrivning här!

det här fältet tkr jag är skapligt onödigt, inget att skriva här lix

känner att jag uppdaterar hela tiden nu! awesome! uppdateringen är på toppp!!!
Lisa har precis dragit hem, jag ska snart hoppa in i duschen, sen sätta på nåra avsnitt av vänner. Morgondagen kommer bestå av att storstäda sitt rum..kan behövas. Ska nog möblera om också! Haft såhär ett ta nu haha!


Jaa men toppen då säger vi så, Asså guddars vad jag längtar till snön ;o mamma o pappa kom hem nyss från sälen, då tog dom med min skidjacka, den lukta sälen..LÄNGTAR!

Sitter o överväger om ja nt ska städa nu, seriöst mitt rum är katastrof! Det kommer före o efter bild! fast det får bli imorn, kmr bli försent annars, ska försöka sova innan tolv ikv! Skönetssömn får man ju innan tolv!

Jag skulle behöva lite skönhet om man säger så!
Jag vägde mig idag....seriöst jag blev chockad! på ett negativt sätt....!! Nästa gång ja ställer mig på vågen ska det fan vara positivt !!

ULTRA GAMMAL BILD!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback