Skriv din beskrivning här!

don´t even bother

Jaa, då har jag nyss vaknat. Startar datan dirr asså! nejj men asfint väder ute, whocares jag kmr inte va ute nått idag såå det skulle lika gärna kunnat regna men nej nu ska de va sol abra för att man inte ska gåut, jo men kanske går ut nånting, kan ju inte gå i ide lix... Nej men somsagt ska göra om rummet idag då! KULKUL!

Först ska jag äta frukost, ska kanske tjäna lite pengar också.. asså gud vad jobbigt jag har det just nu!! har inga pengar... kan inte gö nånting just nu! åååhh !! O jag har inte ork till att jobba hah...

Nej men ska väll ta o röra mig upp ur sängen då...fast vill inte, ligger så skönt hah!

Gammal bild, vill ha sommar, men endå inte fan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback