Skriv din beskrivning här!

So cold

Var med sarii idag :) vi hade skojskojsss !!
sitter här o är skittaggad just nu på då en visisssss grejjj ;D!

Jag är också skapligt glad över att inte va i ett förhållande just nu! asså shit, det är verkligen bara problems.. fattar nt hur folk orkar? jag kmr aldrig gå in i ett förhållande som verkligen nt känns helt rätt! och jag inte bara tycka om killen, ska fan älska den! men det kmr ju inte hända på ett ta haha, så jävla svårt för att få upp ögonen för nån.. men det kan ju också va ganska positivt så man inte blir sårad osv :)!

men jajja i´m happyyyy to be alone! elr jag är ju inte ensam! har ju ett underbart liv ihop med mina kära family och vänner! kan inte ha bättre :)! sååå det så! så en kille är jag u då inte i behov av :)))!



saknar redan mitt hår haha... nej nu får jag ta o ge mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback