Skriv din beskrivning här!

Yesterday

Okejjj gårdagen dåra haha ...

Det börja med att jag och lisa drog in till stan, sen drog vi till ladugårdsängen där det då var fest. Träffade en hel del trevligt folk faktist! Sen efter ta så skulle hela fest förflytta sig till stan där det tyldigen var en annan fest haha, men a fatta inte iktgti vad som hände, men vi ksulle gå till stan men sen å gick vi tbx? sen drog vi in till AD ist? ahh förstog ingenting just då haha.

Men sen när vi väl var i AD så vare ingen fest där hahah, så då drog vi hem till nån och kolla på film? haha ett helt gäng ba yee filmtime! haha ah, sen så drog bara jag och lisa in till stan efter ett runt 1 typ, så gick vi runt där o träffa massa olika:)! vi gick till nått hotell och träffa nåra där, sen gick vi till bion och träffa nåra där haha, men ah iaf slutändan vart ju itne sådär skit rolig för min del. Vi skulle egentligen ha sovit i lisa farbros lägenhet, men det sluta med att jag blev hämtad och fick åka hem haha kuljul...

Lite bilder från igår dåraaa :)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback