Skriv din beskrivning här!

You can be my IT

öjöjöj

gud vad man får klagomål för man inte uppdaterar, så får väll köra en uppdatering även fast jag inte har lust med det. Fick datan idag, en mac. Sitter på den nu, för bra är den! kärlek vid första ögonkastet lix!
Jag o lisa hade filmmaraton, asså jag har verkligen inget liv hah, gör ingenting nu förtiden,förutom på helgerna men asså vardagarna bara flyger iväg ;o
jaja, nyss gjort ordning på mitt rum så nu äre finfint :) ligger o myser i sängen med Älsklingen! ska snart sova så man orkar upp imron.
Imorn ska jag förbereda mitt tal jag ska hålla om nåra dar, och ah lite andra övriga läxor...sen ska jag stryka skjortor och ut o springa också! måste ta tag i den där jäkla skulden! Är ju pank 24/7 nu...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback