Skriv din beskrivning här!

Sjuk standard

Hemma idag igen.. asså fan, hatar o va sjuk. Man blir så otroligt rastlös. Särskilt när det inte händer någe på internet helllerrr.. då är sista utvägen att blogg liksom haha.. så när jag bloggar mkt, då betyder det att jag har absolut ingenting annat att göra.. ELLER så äre nått jag gärna vill berätta för allmänheten. Som t.ex. nu jag vill verkligen jätte gärna berätta för allmänheten att jag är sjuk, så de ska tycka synd om mig.. ELLLLLLLERRRR... jag har extremt tråkigt.. THATS IT.
 
Funderar på om jag kanske ska börja göra lite mer videobloggar? Har ett svagt minne av att folk uppskattade dom få jag gjorde haha..? Sen fucka det ju ur när jag gjorde dom i macen, så får hitta ett annat spelnings alternativ. Det här är säkert nått som aldrig kmr hända. haha jag snackar så mkt skit här i bloggen, säger massa saker jag funderar på att göra osv, men inget av det jag skriver händer. Kankse ska börja göra sakerna innan jag skrivet ut det? Mkt snack lite verkstad som man brukar säga. Det citatet passar in på så otroligt många jag känner! haha skoj.
 
Men ja ska väl återgå till att inte göra nånting. assåå måste fan börja plugga... DÄR ännu en sak jag inte kommer göra, fast skriver det i bloggen haha... SUCK. Aja vi hörs.
 
Bilder jag fått från frida, från en dag när jag och linn var otroligt smidiga och gjorde lite konster hemma hos frida... hah
 
 
 


HAHAHAH men fan va sexiga vi var

2012-12-11 · 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback