Skriv din beskrivning här!

There's a man overboard

Vart inge skidåkning igår, åkte runt och fixa massa grejor och tiden flög iväg! Köpt in all nyårsmat osv. Har varit ganska kaos med nyårplanera. Men nu verkar allt vara back on track. Det hela sluta med att jag får en nykter nyårsafton. Men det är väl lika bäst haha.. Resten av gänget kommer upp imorn, hoppas detta blir en rolig upplevelse!
 
Nån slags resumé på 2012 är väl att det var inte alls som jag hade förväntat mig. hah.. man förväntar sig ju typ varje nyår att nästa år kommer vara mkt bättre. Men så vart det icke. 2010 och 2011 har vart så mkt bättre. Men har hänt väldigt mkt roligt under 2012 också! Allt var inte skit haha. Höjdpunkterna var nog utlandsresan till Gran canaria med familjen, Utlandsresan till Kreta med lisa, Midsommarafton på öland, alla hemmafester hos mig och alla grillkvällar med standard gänget. Nått jag lärt mig från detta år är att det går verkligen inte att lita på någon.
 
Ska man ha nått nyårslöfte? Man blir bara besviken på sig själv..
2013 VET jag kmr bli bra! verkligen 100% säker. Because I'm going to Tha United States!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback