Skriv din beskrivning här!

Give me your life dude!

Hejhopp!
Idag så vart det en ganska kort skoldag, jag åkte hem innan sista lektionen. Mådde inge bra.."/
Men nu mår jag bättre, har sovit typ hela dan, fett skönt!
Imorn ska man till Emelie efter skolan! Ska hjälpa henne att designa hennes walk-in closet, så jäkla avis på henne! Hon ska göra allt jag vill göra! :( BYT LIV MED MIG EMELIE!
Hon har 2 fria rum att göra vad hon vill med :o asså seriöst!!
sen ska hon bygga pool i sommar också..... snälla emelie adoptera mig eller vad som helst!
gör ena rummet till ett gästrum, så flyttar jag in!

Men nu ska ja nog ta och inta sängen! så man inte blir skittrött imorn. Har ju sovit hela dagen så kmr antagligen få väldigt svårt att somna.. ATTANS asså!

jaja vi hörs!
ciaoo!




sommar vore ju nått asså..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback