Skriv din beskrivning här!

I am afraid off loving you again

hejhej, har vart sjuk hela dan så vart lite trögt med bloggandet.
Jag hade iaf en jätte bra alla hjärtans dag igår!
Börja med en middagslur! haha, sen kom johanna och jag fick en jätte fin ram av henne med en fin bild på henne o mig i. Jätte fint gjort!
Sen på kvällen så åt man jättte gott!, hummer som förrätt och sen oxfilé som huvudrätt. Jag fick en navelpiercing av mams.
Sen kolla man grey's anatomy.
och idag då... då har man legat hemma sjuk.. sovit för det mesta!
blir att vara hemma imorn med och förmodligen på fredag då det är friluftsdag, för det kmr man ju palla!

men nu ska jag snart äta amt, sen återgå till sovandet!

vill ha sommar nu :(







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback