Skriv din beskrivning här!

I was born this way

Som ni märker har jag ju då gjort om lite i bloggish! sitter just nu på naturkunskapen och chilldillar. Efter skolan ska man hem, kanske träna lite och sen ba chilla galet! Imorn är vi lediga, fett skönt. Sova ut rejält kan man ju säga.
I helgen vet jag dock inte vad som händer. Inga planer.

Funderar på att köpa en ny mobil också, en sån här windows phone som precis kommit ut, de ska tydligen bli det "nya" så att säga ist för iphone, så ska väl ta och köpa en sån. Papps jobbar ju med de där så han vet ju lix! Så följer hans råd och köper mig en sån!

Nu ska jag väl återgå till denna onödiga lektion! Ciaoo


där har ni mobilen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback