Skriv din beskrivning här!

It's five o´clock in the morning!?!?

Nyss varit hemma hos lisa en stund, trevlans trevlans!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan o kolla på film tills jag somnar.
Det är nått som är fel i mitt liv just nu, men vet inte vad. nåt som gör att jag inte sover på nätterna, jag ligger bara o kollar rakt upp i taket och typ analyserar mitt liv :o och asså jag förösker i typ 5timmar att somna!
så drömmer jag mardrömmar också;S inte bra det här!
Men som tur är kmr jag inte spendera de närmsta nätterna ensam!
Kommer få company hela sportlovet, för det mesta!

Men nu ska jag slå på någon film, eller först ska jag ta en dusch sen gör lite varm oboy, och göra en god macka..eller nää inte macka, hmm.. det får bli bara oboy!

Men vi hörs, kanske gör nått psyk inlägg inatt!


I'm standing with my head held high!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback