Skriv din beskrivning här!

The best night in very long time

Hejhopp!
Nu är jag tbx, vi var ute och åt. Vi var på La pampas black rock. Asgott är det där! Man steker sitt egna kött på en svart sten, med massa tillbehör och grejer. Haft en jätte rolig kväll, det började med att vi beställde in moserande vin, som en fördrink kan man säga. Sen kom köttet då, då fick niklas också sin present som var en telefon, vilken han vill ha. Han får välja en telefon sen, han har nog riktat in sig på iphone 5 som kmr ut snart antar jag. Sen fick han också ** *** kr som han ska få i delar under hela hans år som han är 20.
Sen beställde vi in efterrätt som blev cheesecake för min del. Under hela den här tiden skrattade vi och pratade massa minnen och hade jätte trevligt, vi satt på restaurangen i 3 1/2 timme!

Jag körde dit och hem, hemvägen var skit rolig, dunkade musik och plattan i mattan! Ashärligt! Längtar tills man får körkort sen så man kan göra lite roadtrips och lite galna turer! Musik är som bäst i bilen asså.

Nu sitter jag här ska ta mig en dusch för att sedan krypa ner i soffan med mams o paps och kolla på grey´s anatomy!

LIVET ÄR GANSKA PÅ TOPP NU KAN MAN JU SÄGA!

gammal bild, men blir glad av den :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback