Skriv din beskrivning här!

liiiiiiv

Ditt fullständiga namn? Nicole Anette Gustafsson
Hur Lång är du?
1,73
Ögonfärg? blågrå
Dina första tankar när du vaknar?
skönt det vore att somna om nu..
Vart befinner du dig just nu?
i min säng
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta
Har du några husdjur?
min hund Rocky
Är du singel?
japp
Vem är snyggasst? av alla i hela välrden elle vadå? jo men han där till vänster -.-
Vem vet mest om dig?det har jag ingen aning om faktiskt

Vad vill du ha just nu? sommarlooov!
Rädd för? att bli sårad och sviken
Din första riktiga kärlek? hm, vill man skriva det.. ni kan få gissa ;) ******
McDonalds eller Burgerking? Burgerking!!
Sjunger du?
I duschen alll the time!
Vad har du för skostorlek?
39
Vill du gifta dig? ja

Kommer du överens med dina föräldrar? oftast, så länge dom håller med mig
din hårfärg? jsut nu brunett

Vad ska du göra i morgon? plugga-.-
Skor du hade på dig idag? inte haft nåra skor idag hehe
Vad sover du i? t-shirt o trosor

Favoritårstid? Sommar!
Hur svarar du i telefonen hemma?
svarar aldrig i hemtelefonen.
Vad är du sugen på nu? att gå ut o sola
Hur svarar du i mobilen? hola amigos! ne..
Sov du ensam inatt? jappp

Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV!

Vad var det senaste någon sa till dig? hur mår du?
Druckit idag? jordgubbsjucie och varm choklad

Vad är det för väder hos dig nu?
dåligt väder
Godaste glassmaken? melon

Drömmer du mardrömmar? njaaa ibland

Favoritklädsel? Jeans och en topp

Hur många kuddar sover du med?
2,
Längtar du mest efter just nu? sommarn!!
Vem har vart din räddning idag? sara
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget spec?
Saknar du någon just nu?
kanske
Vill du ha barn? JA
Är det någonting som är stressigt? allt är jämt stressigt!
Längtar du till din nästa födelsedag? jaaa!
Är du blyg? ibland

Vad gör du just nu? Svarar på de här muppofrågorna?
Tycker du att du har fin dialekt? ja gudja, jag har fått höra att jag har en liten klisch på min dialekt.. har en aldelles egen lixx.
Tycker du om snö? jaaa
Vad gör du om 10 minuter? fyller i en blankett
Hur mår du nu? tröttt
Vad lever du på? Jorden
Vad gör du om 5 år? är superrik och bor i usa!
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg?

mina underbara vänner! och alla stunder med dom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback