Skriv din beskrivning här!

wishing for you, is like wishing for rain in the desert

hemma från en lång dag på esepersso house, började klockan 9. Sen har jag jobbat till halv 5, sen drog man till tandis. Sen hängde jag på esperesso house tills bussen gick! (Y)

Imorn börjar jag 1, fett nice !!!!!
Om det blir fint väder på morgonen ska jag nog lägga mig en stund på altanen ;) frukost ute vore något!

Är feting trött nu, ska ta en dusch och sen äta lite mat och sen krypa ner i soffan framför BB! (Y)

Man analyserar inte sitt liv lika ofta när man är upptagen hela tiden, när man inte får en minut över så hinner man inte börja tänka, utan man bara kör. Man förblir lycklig liksom. Man bara swischar förbi i livet.
Undra om det är positivt eller negatvit, för stunden äre nog ganska positivt. Sen står man där 80+ sönderstressad...
Hur ska man leva för att va lycklig egentligen?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback