Skriv din beskrivning här!

Noooo

ridningen gick jätte bra! hoppa faktiskt högre än vad ajg trodde jag skulle våga, hah när jag satte mig på hästen våga jag knappt galoppera sen ba flög man över hinder haha..

Blir att åka dit imorn med, har ju fått reda på att dom ska sälja honom :o man ba NOOO!
så jaa hoppas det kmr sluta med att han står i stallet här i närheten! ;)

Linn står just nu och gör sig irodning för jobb, medans jag har gjort mig klar för sängen haha.
Nästa vecka börjar skolan :o omg... pallaaaaa !!!! måste ju göra den där jäkla spanskan... och svenskan! asså jag o språk går inte riktigt ihop... ah juste måste göra engleska ju :O alla tre språk vi läser ligger jag efter i BRA!

ajjaa ciaoo!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback