Skriv din beskrivning här!

Dag in och dag ut

Nu vill jag ha sommarlov, inge kul att jobba längre. Man kan inte göra nått på kvällen för att man har jobb nästa dag. Hatart! Massa som frågar "Händer ikv?" man ba yee blir hemmakväll...har jobb imorn. Låter som en jävla kärring. Jobb är inget för mig, verkligen inte! 
 
Dagarna ser ju ungefär likadana ut. Jobba sova jobba sova. Fast på onsdag ska jag faktiskt till sthlm och shoppa. Måste verkligen uppdatera garderoben! Har kollat på massa kläder på internet men asså kan verkligen inte hitta någe snyggt ;o vad är felet!? Kanske ska börja designa min egna kläder ist? blir ju bäst så haha.
 
Har iaf precis duschat, så nu ska jag slå på en film och sen somna!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback