Skriv din beskrivning här!

shopping

Har varit en hel dag på marieberg, först hittade jag ingenting sen sista kvarten innan det stängde lyckades jag hitta en hel del, så vart ju en gnutta stressad i omprovningsrummen xD, sen klippte jag mig också, vart inge nytt, klippte bara bort det slitna så nu äre leeent!
Sen när jag kom hem så såg jag att pappa tagit hem den nya bmwn som vi ska köpa, så då drog man ju ut på dirren och provkörde, så passa vi på att köpa med lite mat (Y) nu sitter jag här in tha bed redo för sista jobbdagen på dagis imorgon för att sen dra upp till sälen och fortsätta jobba där.
 
och juste idag haha när jag klippte mig, då när dom tvätta håret så kom frågan "Hur känns vattnet?" höll på att dö hahaha, jo men det känns som en vals på rosor! tackar som frågar! haha man kan väll ändå säga typ är vattnet för varmt eller kallt? haha hur känns vattnet, ah tyckte det var lite kul xD
 


jävligt fräsch!!!!

2012-06-28 · 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback