Skriv din beskrivning här!

Tha week so far

Heey, dålig uppdatering jag vet. Men i tisdags så drog jag, johanna o jossan in till marieberg o shoppa lite. Sen chilla jag o johanna hela kvällen, jag målade lite också och rensa ur min garderob! det behövdes. I onsdags alltså igår, så var jag först o red. sen var jag med lisa hela kvällen. Idag så har jag och lisa vart inne o fixat lite student grejer till imorn, vi passade på att sola också. Sen drog hon hem. Sen så drog jag o mamma på marknadsafton och gud vilket kaos! aldrig mer! inte min miljö att shoppa i asså ;o folk seriöst stog o drog i kläderna, man liksom ba chillout bitch! sen tog vi en god fika också, nu ska vi snart äta glass och jordgubbar :))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback