Skriv din beskrivning här!

Show me a smile then?

hejsan allihoppa!
är hemma från skolan idag "/ ajjjabajjaa!
har mått illa och lite sådant, men börjar faktiskt må bättre nu, så man kanske skulle kunna hinna med ett träningspass innan kvällen.

Suttit och kollat på hus och olika college i USA de senaste dagarna, asså jag vill verkligen flytta nu... orkar inte vänta typ 2 år eller vad det blir! VILL FLYTTA NU! orkar inte med tråkiga sverige :o det är så sjuuuukt tråkigt här verkligen!

va ett ta sen man gjorde ett videoinlägg ;) kanske blir dax snart igen.. måste ju dock raka mina ben innan! det var ju tradition! och ni som inte sett dom... dags att kolla på dom asså...dom finns under kategorin "videos"!

ska nog ta och röja lite på mitt rum idag också, kanske möblera om? haha...
måste klura ut nån riktigt bra möblering först, så man inte kör på dom gamla vanliga. dom är uttjatade nu!

jajamänsan, har inga nya bilder. Tar inte så mycket nya bilder på mig nuförtiden, blir aldrig nöjd så att säga ;o
kan bli så att jag tar massa kort, sen när jag laddar in dom på datan så tar jag bort alla -.- så då blev det ju inga bilder iaf?? SUCK

så det får bli en gammal igen! Faktiskt lite sugen på att färga rött igen haha..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback