Skriv din beskrivning här!

Värd tripp till Örebro

Hejsan hoppsan!

Igår så vart det inte så mycket mysa iallafall. Linn kom till mig och vi hade tänkt att ha myskväll osv, men vi vart rastlösa och skulle dra iväg på fest hade vi tänkt, så vi hör med folket och det är fest i Hallsberg och Örebro. Vi väljer att dra till örebro, och eftersom jag bor i en håla så går bussen 23.23 och det är den sista. Så vi tar den bussen in till stan innan vi vet om vi kmr in på den här festen där vi inte känner någon. När vi kommer till stan så ringer en och säger att den här bruden inte vill ha in några brudar.. TÖNT säger jag bara åt det, jag och linn hade ju helt klart lättat upp stämningen där! men ah så vi går in på donken och kollar om vi kanske känner några där så kanske vi kan haka på på efterfest, men tyvärr så kände vi ingen där, det var typ helt dött :s.

Så vi drog hem, kom hem typ vid halv 1, då sätter vi igång med våran myskväll hah gör dipp och skär upp lite gurkor osv, lägger oss i sängen och myser! Värd kväll haha, man fick sig iallafall några härliga skratt!

Nu sitter vi här i sängen och har precis pluggat lite på filosofiprovet som man ska ha imorn. Undra hur det kommer gå ;)

WISH ME LUCK!


Som ni ser har jag gjort lite förändringar på bloggen, om inte så äre dags att uppdatera sidan. Jag "börjar om" mitt bloggande fast på samma blogg, alla gamla inlägg har lagts i kategorin "Gamla Inlägg". Jag kommer börja blogga på ett annorlunda sätt och lägga lite mer energi på bloggen. Just so you know!






jätte fin blogg !!

kolla gärna in min :)

2012-03-18 · 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback