Skriv din beskrivning här!

FÖRLÅT

Förlåt så mkt för den dåliga uppdateringen, inte alls haft ork eller varit på humör. Men ah på i princip hela höstlovet har jag legat och degat i sängen.
 
Var även på halloween fest..som jag absolut ångrar att jag gick på eller ah hur jag betedde mig där. Jag drack så otroligt för mkt! Kom dit vid 8 kanske, åkte hem vid halv 11.. det var inge kul, jag stört böla i 2h typ, och mådde verkligen skit. Har massa minnesluckor och hade världens baksmälla! Usch jag har sån sjuk ångest över den kvällen, mkt saker jag skulle gjort och sagt den kvällen som inte blev av, och även saker jag gjorde som jag inte skulle gjort! Allt vart helt fel helt enkelt. Det är så tråkigt för hade verkligen taggat till den festen.. menmen, man kan ju inte lyckas hantera alkohol varje gång.. nångång måste vara den första den!
 
Nu är man back to school då.. inge kul asså, känner bara mer och mer för varje dag som går att jag vill bort härifrån! från mitt liv här i Sverige, längtar så otroligt mkt tills jag åker till USA. Vill inte leva i Sverige, det är verkligen ett land jag inte vill leva i längre. Har tröttnat så himla mkt på Sverige. USCH, ta mig härifrån!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback