Skriv din beskrivning här!

GET A LIFE FFS

Hejhopp, idag har skolan varit ganska chill. Har varit så otroligt trött hela dagen, då kmr ju den där torra humorn fram ;) så det är ju alltid någe positivt med att vara trött! Efter skolan finslipa jag och sara på våran affärsidé, imorgon skickas den in. Nu har hon precis dragit hem och jag passar på och blogga lite. Jag börjar bli ganska dålig på det.. inte okej. 
 
Imorgon är det fredag det ska bli sköönt med helg igen haha.. även fast den försvinner lika fort som den kmr. SUCK. Vill ha december nu! vill kunna åka skidor, och snöpula någon i en snödriva.. haha skojja! Nej men nu ska jag väll städa lite kanske.. nää orka hah. Hatar att jag är så otroligt lat! skulle kunna få så otroligt mkt gjort med den fritiden jag har! Men ändå väljer jag att inte gö ett skit och bara klaga på livet. bra.. helt rätt inställning osv. hah faaan måste rycka upp mig lite! 
 
Ska nog göra mig ett CV, så kanske man ska söka lite jobb! alltid lika kul... elllleeeeer. aja hejdå!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback