Skriv din beskrivning här!

It's FRIDAY

Fredag idag då, hundvakt som gäller.. KUUUUL. Ska no köra ett träningspass när man blir lämnad alone with tha dog. Just nu sitter jag i soffan och kollar Grey's Anatomy. Det är såååå super bra!
 
Man kanske ska passa på och plugga lite.. men åååh vill verkligen inte gööra det hah. Har så mkt uppgifter att man inte ser nån vits med att börja. ååhh fuck.
 
Jaja ska väl ta och byta om till träningsklädernaaa o ta slut påå all energi! Sen ta en extremt lång dusch! Man kanske ska ta ett bad? nää det är läskigt, vi satsar på duschen ist! hah. ohja jag har tråkigt lalalalaaaaa bored person over here! Lite avis på dr grey och cristinas vänskap. Jag vill ockå ha en "person". Och va nåns! hah. Sådär unik liksom. Jag har så många bra så kan inte ha en person, får har en folkgrupp! hha "Du är min folkgrupp, jag ska hjälpa dig".. haha kanske inte.. xD jaja! Hejdå och ha en bra friday night!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback