Skriv din beskrivning här!

som sagt..

Jahopp skola skola skola typ. Längtar galet till helgen. Ska nog sätta igång med alla jävla uppgifter jag ligger efter i.. Kan va skönt att få det gjort hah.. Har tagit en paus med träningen nu också för haft lite problem med vissa saker så har inte kunnat träna. Men nu äre bra igen, eller ah på bättringsväg så ska träna imorn o se hur det går!Måste förbränna bort allt fett man ätit på senaste tiden, blivit en hel del godis! Man är jämt godissugen nu förtiden ;o det var man typ aldrig förut.. men nu äre väl en såndär godis period hah.
 
Nu ikv har jag inte alls nått att göra..hah som vanligt! skolkvällar är så otroligt sega! Måste verkligen ska mig nån slags hobby eller ett jobb ;o ah juste ska nog ringa ett samtal imorgon angående praktikplats! Hoppas på att man kanske kan få helgjobb där också.
 
sorry att jag lägger upp samma bilder jag har på instagram.. men tar liksom ett kort o då använder jag det kortet överallt.. haha orkar ju inte ta massa olika ;o sånt gör man ju bara inte!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback