Skriv din beskrivning här!

USA ansökan och loppis

Hej, sitter just nu och skriver ett personligt brev till min värdfamilj i USA. Jag har verkigen ingen aning om vad jag ska skriva, har skrivit lite standard grejer men gud så svårt det är ;o Blir bara mer o mer pirrigt nu med hela USA grejen, gud asså vill att det ska vara imorn men endå inte hah. Ja inom 3 veckor ska den stora skiten vara inlämnad, med allt, hela mitt liv! alla slags hälsoundersökningar som jag kmr gå på nu, min betyg sen 3år tillbaka, bilder på mig, personliga frågor och sen en bok om mig själv typ! asså verkligen hela jag i ett o samma mapp!
 
När mamma kommer hem sen ska vi börja dra fram gamla kläder och saker som jag ska sälja på loppis genom skolan hah, fett kul! hoppas man får fett med cash! har ganska mkt att sälja (Y) 
 
 
Fuck you ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback