Skriv din beskrivning här!

Don't drag me down

Ja det här med uppdatering gick ju superb! Ne men jag kommer blogga lite när jag känner för det, orkar inte tänka ba "fan har inte bloggat nått idag, måste skriva nått" så blir det ett skittråkigt inlägg. hellre bra inlägg och nåra än massa bajs inlägg bara.. 
 
Men en liten update då, jag mår toppen, eller jag är sjuk men ah det rullar iaf! skolan är jätte jobbig, typ kaos. vädret är heller inte bra. det är liksom mellan höstjacka och vinterjacka, så jobbigt på morgonen står man ute o kollar om man kan gå i den tunna jackan. 
 
Taggar grymt mycket till helgen! hoppas verkligen den blir bra! Annars äre väl inte så mycket mer med mig? gör om ganska mycket i mitt rum, standard.. och sen har jag ju fått Niklas rum i källaren så det har jag ju som mitt vardagsrum så har fixat ganska mycket där nere också!
 
Ekonomiskt sätt går jag i konkurs. längtar inte till slutet på månaden då räkningarna kommer. usch! måste skaffa mig ett jobb om jag ska leva såhär. Nån som har nått att erbjuda haha?
 
aja, nu ska jag nog slå på tvn o se lite jersey shore. Hare bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback