Skriv din beskrivning här!

USA, träning, respektlöshet

hejhoppp, sorry för att jag inte uppdaterat så mkt, men jag har varit sjuk ganska länge nu och är fortfarande sjuk men har samlat kraft till att blogga lite haha. 
Måste verkligen komma igång med träningen, typ det enda jag är sugen på att göra när jag ligger här i sängen och  inte har nån ork. Men så fort jag blir frisk så ska träningen sättas igång ordentligt! 
 
Jag har ockå blivit antagen till sts, vilket betyder att jag kommer spendera mitt nästa år som utbytesstudent i USA, vilkeet kommer bli riktigt spännande! Är riktigt taggad! Men kommer va så sjukt att säga hejdå till alla nära o kära! 
 
Jag har också insett eller det har jag vetat ett ta men fått bekräftelse på att vissa människor kan verkligen inte bete sig. Seriöst, hur respektlös och omgoen får man vara.. åh gud, aja haha det är bara roligt faktiskt. 
 
Men det var väl allt hittils! kommer komma igång mer med bloggandet senare, när jag är fullt frisk och är på fötter igen! Just nu måste jag ta tag i mitt liv. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback