Skriv din beskrivning här!

CATCH UP

Hejhopp, en hel del grejer som hänt sen sist jag bloggade haha.. tänkte bara uppdatera er lite.
 
För det första så har jag fått reda på att jag kommer spendera mitt nästa läsår i L.A hos en ensamstående mamma som verkar hur trevlig som helst! En livlig en ;) Och har även fått reda på att jag kommer att lämna Sverige den 30:e juli. Är riktigt spänd! Nu kan jag även planera in när jag ska ha min stora avskedfest ;)
 
Sen har det vart en hel del festande också, kmr inte ihåg när jag blogga sist så har inte riktigt koll på hur många fester jag har att blogga om men den senaste var iaf hos mig i onsdags, och den sög så jävla hårt tyckte jag! Vissa människor kan verkligen inte bete sig och är så jävla respektlösa. Ah det var en hel del PATETISKA jävlar som var här.. haha menmen. Nu vet man att man inte ska bjuda dom igen iaf!
 
Helgen spenderades i sälen med lisa, vi åkte skidor och åkte skoter! Det har varit jätte trevligt! Jag körde skoter för första gången med eget körkort, haha utnyttjade det väl kändes det som. På första skotern sprängde jag motorn... sen när jag körde en större skoter med lisa bakpå så gick det lite fort i kurvan så skotern välte och vi flög av! hah, man är skapligt öm i kroppen efter den skoteråkningen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback