Skriv din beskrivning här!

Shoppingsugen

Fan va skönt att all snö håller på att förvsinna mer och mer! Kan gå ut i vårjacka utan att frysa, hallelujah moment.
Är otroligt shoppingsugen idag alltså, vart inne överallt på att alla shoppingsajter, hittat två fina toppar från Nelly, men en finns inte i min storlek så tänkte vänta tills den kmr in, för att sen beställa dom! Hitta även en hel del toppar på stan igår när jag var o strosa för mig själv innan jag mötte upp Sara, kanske ska ta mig en tripp in till mberg nåndag och shoppa loss? Var ett ta sen faktiskt. Skulle behöva byta ut alla mina kläder i min garderob faktiskt.. inte nöjd med ett enda plagg.. då är man ju inte lite dålig på att shoppa? Men tror de här topparna kan va kvar i garderoben ett ta iaf innan jag byter ut dom också haha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback