Skriv din beskrivning här!

Dizney Downtown

Hej! Igår åkte jag och Lettie med ett annat par till Disney Downtown och käka på rainforrest café, var jättegott! Sen åt vi också till efterrätt en "funnel cake" tror jag det kallades hah, var också väldigt gott. Under dagen var vi i ett köpcentrum och shoppa babykläder till hennes barnbarn. Vill tbx till det köpcentrumet, var många affärer man ville gå in i!
 
Idag var vi på ett zoo, var inte så jätte kul, var typ mest fåglar och typ grisar.. men dom hade ju tigrar och sånt också, men ah var inte så jätte kul! Men man var helt slut när man kom hem, jag och lettie krascha i soffan när vi kom hem. Nu har jag precis tvättat lite kläder osv, och bara chillar in tha sofa. Ska snart gå och lägga mig! Imorn drar vi till antingen Santa Monica beach eller Newport beach!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback