Skriv din beskrivning här!

Im there!

Hej!! Sorry att jag inte bloggat någe, har varit helt slut på kvällarna när jag kommit hem. Haft fullt upp på dagarna så inte hunnit. Sen har jag inte internet hela tiden heller så kmr inte bli så mkt uppdateringar faktiskt.. sorry! Men Lettie som jag bor hos kanske ska fixa det så ah vi fårse!
 
Men iaf, Jag har det jättebra här! Saknar er alla där hemma jätte mkt dock.. är väldigt jobbigt på kvällarna när man ligger där och tänker :(
 
Har vart här i LA i 3 dagar nu, och har träffat alla Letties barn och barnbarn, hon har 8 barnbarn haha.. så haft fullt upp med dom. Vi har varit och badat i hennes kompis pool, och shoppat lakan osv till mig.
 
Nu imorse gick vi upp 7 för att ut och promenera en mil. Hon sa 6 miles, haha och jag visste inte hur mkt det var i km så jag ba hmm okejj kanske 5 km eller någe då? Sen kolla vi hur mkt det var då var det en mil, man ba aha.. sådär 7 på morgon med skoskav. Men det gick bra. Har gått upp klockan 7 typ varje morgon. Vet inte om det är för jetlaggen eller om jag har blivit cp? haha. Kmr ju inte vara några problem att gå upp till skolan då liksom haha.
 
Har bilder från New York men på någe vänster vill dom inte laddas upp ;s , vi var i Empire state building och kolla på frihetgudinnan osv :) typiskt turist ställen.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback